الکل است چون FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

الکل می تواند FSGS بیماری کلیه می شود؟ FSGS اشاره به فاصله کانونی سگمنتال فیلتراسیون گلومرولی که ممکن است به نارسایی کلیه به تدریج پیشرفت. بسیاری از اختلالات می تواند القاء بیماری کلیوی الکل FSGS.Es نوشیدن یک دلیل برای FSGS؟

به طور معمول، مصرف مقدار کمی از الکل می کند اثرات مضر آن بر بدن ایجاد نمی کند. برای افراد سالم، آنها می توانند برخی از فواید سلامتی از یک فنجان کوچک دریافت کنید. با این حال، اگر بیمار نوشیدن مقدار زیادی از الکل، یا که اعتیاد آور به نوشیدن الکل به راحتی باعث برخی مشکلات سلامتی هستند.

از یک طرف، نوشیدن طولانی مدت می تواند به کم خونی، اختلالات عملکرد پلاکت، خونریزی تمایل، سوء جذب، افزایش دفع ویتامین، چربی خون، و غیره می شود. همه این مشکلات به بدن خطرناک هستند. اختلالات گردش خون، جریان خون کمتر در کلیه ها، منجر به کمبود اکسیژن و وضعیت کلیوی به راحتی ایسکمی.

از یک طرف، نوشیدن طولانی مدت می تواند به کم خونی، اختلالات عملکرد پلاکت، خونریزی تمایل، سوء جذب، افزایش دفع ویتامین، چربی خون، و غیره می شود. همه این مشکلات به بدن خطرناک هستند. اختلالات گردش خون، جریان خون کمتر در کلیه ها، منجر به کمبود اکسیژن و وضعیت کلیوی به راحتی ایسکمی. کمبود اکسیژن و شرایط ایسکمی تنها یک علت FSGS است.

از سوی دیگر، مصرف الکل می تواند تعادل نیتروژن بدن تاثیر می گذارد، افزایش تجزیه پروتئین، کلیه فیلترهای مالیات، و غیره مدت کار زیاد طولانی می تواند باعث فیلتر کلیه به نام گلومرول نمی توانند کار کنند به آرامی، و سپس بخشی از گلومرول دریافت اسکلروز. در نهایت، ما می توانیم این بیماری FSGS کلیه تولید کند.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم نوشیدن الکل تر است در واقع یک عامل خطرناک برای بیماری های کلیوی، اجتناب از مصرف الکل بیش از حد در جلوگیری از بیماری FSGS کلیه و یا برخی از انواع دیگر روش بیماری کلیه مفید است.

اگر کلیه ها توسط الکل تحت تاثیر قرار، شما باید نوشیدن متوقف و برخی از درمان های موثر شرایط معکوس آسیب کلیوی به موقع. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها برای دستیابی به این اهداف بسیار مفید است، زیرا نه تنها می تواند جریان خون به کلیه ها را افزایش می دهد، بلکه افزایش ظرفیت برای خود شفا با اختلال درمان سلول کلیوی. در نهایت، سلول های کلیه sclerotic می تواند بهبود تدریجی دست یابد. امیدوارم مردم بیشتر می تواند در پیشگیری یا درمان FSGS به موقع.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1902.html





:: برچسب‌ها: FSGS، علت FSGS و رژیم غذایی، درمان FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: